starstablecessan

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Vanessa - 3 april 2013 13:37

Så nu har jag väntat typ en halv timme och updatteringen är kvar hur länge ska man vänta Börjar bli Tråkigt

1. idag kommer jag he mer bilder på mig och Helly ifal jag hinner jag måste ju hinna med flyget också vi får hoppas jag hinner spela mer på starstable och at det blir en bra uppdatering  Bye än så länge

Av Vanessa - 3 april 2013 12:28

 om Cessan och Blue heart  .Cessan som jag kallas är åtta år gammal älskar hoppa hökt  jag har haft star stable ganska länge en av mina favvo personer är Zoe Derdawn hon är jätte snäll jag är med i klubben  Ocean Ponies Riders nu är det Blue heart lite om honom

. Helly är 3och ett  halft år gammal

.min häst kallas för Helly

. min häst älskar Hoppning och Terräng

. min häst har en Sträkning i högra benet och måste ta en pause ibland

.min häst är cool snäll fin smart  Bild på oss   

  

Av Vanessa - 3 april 2013 11:31

Min nya Blogg    jag heter Vanessa Puppycake  Min häst gillar Hoppning min häst heter Blueheart Bild på Hästen -->     <--- detta är Blueheart fast han kallas för Helly värdens Sötaste enligt mig

Presentation


hej jag heter Vanessa puppy cake jag är nio år i starstable min häst heter Blue heart jag är med i opal riders min kompis har gjort den klubben jag är rl ni kan gärna bli med i den klubben

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

mm